16 Temmuz 2014 Çarşamba

Nazar Duası

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
وَوَصَّيْنَ الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ 
حُسْنً وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْناً وَإِن 
جَاهَدَاكَ لِتُشْرِكَ بِي مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ فَلَا تُطِعْهُمَا إِلَيَّ 
مَرْجِعُكُمْ فَأُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُون


merhabalar
ne sıradan bi laf oldu dimi
sen senelerce blog oku takip et öğren keyfin çıkar kendin blog açınca ahanda yaz bakalım Müge hanım

bu arada ne çok blog varya  herkes bir şeylerden yazıyor
kimi her gün mutfakta ha babam de babam  pişirdiklerini
kimi de bütün gün ne okuduğu nereye gittiği
izlediği filmler
kimide buldumcuk olmuş bi çocuk doğurmuş tövbe onla kafayı bozmuş onu yazıyo
diyeceksinizki okuma kardeşim okuma
ne okuyosun doğru benimki inanın sıkıntıdan
18 yıl çalışıp pat diye evde oturunca bloglara sardım
napalım vakit geçsin
bende açtım bi blog bu da ilk yazım bu arada yazalım bakalım

ay blog dedim çok ama bazıları da ilaç gibi geliyo anacım yazdıkları okuyunca relaks oluyorm valla hoşuma gidiyo çok anacım

hatta bazen kendi günlük yaşantımdan bir şeyler buluyorum aaaaa aynı be diyorum deşarj olmak maksat
kimiside ne güzel dikip biçip boyayıp üretiyo ha bide resim koyuyorlar aha ben bunu yaptım diye valla bravo diyorum oda bi yetenek işi işte

evliyim allaha şükür çok mutluyum
ikide  oğlum var yani iki erkek
erkek anasıyım
son bir yıldır çalışmıyorum
ev çocuklar ve eşim üçgeninde hayatım akıp gidiyor
gezmeyi yemeyi çok severim egeliyim
diceksiniz ki Müge o saydıklarını kim sevmez doğru
içimden geldiği gibi yazıyorum işte



oğluşlarım ve ben
bu ilk yazım kısa olsun bıktırmayalım
selam ve dua ile efendim.